uuunderbar komentar!

d om once u go black u never go back?:
var ska ja börja.....
ijen = igen
väckorna = veckorna
murkt = mörkt
shit.....



Jaaaa men dåså, va bra att någon här kan stava iaf eller vad säjer vi? jätte skoj faktiskt å få såna här komentareer. tror du typ att jag ba "ja men jahaa, oj så tokigt, jag stava fel för jag e dum i huvet hehehe" nepp. jag har dysleksi, för typ 124 gånger. okej, svårt å veta kanske. men det kanske ändå inte är jätte jätte svårt å förstå. jag menar jag hör typ varanan dag hur dåligt jag stavar å läser osv osv, jag förstår nu att jag gööör de. så ingen behöver nu påpeka de å tro att jag inte redan vet hur de är å så.. sjöt du ditt å visa dina häftiga skriv kunskaper på svenskalektionen ist! låvar att din svenskalärare upskattar de mer en vad jag gör :)
haha ska jag behöver skriva de i pannan elllööör?
hmmm, smart ercan!

Med de säjer jag nu godnatt! hörs imorn alla kompisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!