once u go black u never go back?

juste fan.... färgade håret ijen i fredags. har ju haft sjyll-dej-själv-frisyr nu i tre väckor, för att jag skulle lära mej själv en läxa om att inte va så jäävla ytlig och utseende fixerad. i domma 3 väckorna har mit hår skiftat i murk brunt i längderna med typ oranchbrun/rödguld botten å de har inte vart jätte vackert å charmerande kan jag säja.. i fredags så köpte jag mej iaf en brun färg som skulle täcka över allt orancht och göra hela håret jämt och snyggt. det blev faktiskt riktigt bra! dock hade jag i de aningens för länge så det blev hiiimla murkt, nästan svart, men de går ju ur med tiden. Jag är nöjd iaf å de käns braaa. ser lite kaxig ut, hahaha, men om man smilar mycket så borde man inte se ut som värsta BYYYAATCHEN iaf...
men satsar på å ha en fräch brun färg, så om någon väcka eller två kommer de nog va perf!


u can call me crazy-banana-girl if u want...
lite svårt å få de på bild, spesielt i min helt fantastiska webcam i skoldatorn. men bättre än inget tillsvidare!

Kommentarer
d skrev 2012-02-26 @ 23:55:44

var ska ja börja.....

ijen = igen

väckorna = veckorna

murkt = mörkt



shit.....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!