jag lever i plågor...

Ett utdrag av några mycket anjenäma icke-godtjända-komentarer jag har i min blogg...

Anonym om tänder:
inget fel på dina tänder, bara din stavning, ajöss

ppppeeeeeer om ååh vilken rehab hälj!:
hahahaha har du svårt att stava? :P

anonym om c00l mysik video, måste ses!!!:
jävla dyssejävel! du stavar som en jävla 5 åring...... :S

k om c00l mysik video, måste ses!!!:
Lär dig stava?


ja.. ärligt, vad kan jag säja? anledningen till att jag inte godtjäner dom flästa komentarer som är såhär är för att jag sjäms lite. jag sjäms inte över mej själv eller min dysleksi, utan jag sjäms åt er. dumma mäniskor. men nu har jag fåt nog, ijän, som så många gånger furr. vad är detta? det är pinsamt att man kan ha på sit samvete att trycka ner någon såhär. nästan varje dag... förstår ni att de suger? det är inte alls sama sak som att komentera på nån kissie-blogg, att dom är översminkade fjårtisar. något sånt skulle jag kuna ta, eftersom då har jag ändå valt att se ut som jag gör och ha dom åsikter jag har, å stå för de. men nu är det så att jag är född såhär. inget att göra åt, tyvär. så det är fanimej bara att axeptera. så nu säjer jag de, som så många gånger furr... jag heter erica falk, jag har dysleksi. men trots de har jag en liten blogg...för jag förösker att stå up för den jag är och förstå att det faktiskt inte är någon fel på min intlegens utan bara att jag har svårt att läsa och stava. nä jag årkar faktiskt inte skriva mer nu, jag är tröt och lite lässen. godnatt!


Kommentarer
Anonym skrev 2010-12-30 @ 15:12:40

fan va taskigt! jag tycker du är bra!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!