tänder



Asså jag är inte den ytligaste typen.... jag bryr mej inte så mycket om jag har en dålig hårdag eller inte har på mej mina favoritkläder liksom. sen på bilder gör jag ofta mej till på ett kul sätt ist för att pousa som nån jävla bimbo. för jag tycker det är väldigt larvigt att håla på så. men en grej som jag faktiskt får panik när de inte är "pärfekt" är mina tänder. asså mina tänder tillhör ju mit leende. och mit leende är min apsoluta favorit del på hela mej själv. eftersom jag är en glad tjej som älskar att le så är det typ viktigt för mej att jag inte har gula tänder eller typ mat melan tänderna. sen ska jag ju va tacksam att jag inte behöft tandstälning eller nåt sånt jobbigt som många får jenomlida. därför gör jag det bästa jag kan och borstar tänderna så ofta jag kan typ. lite gay, men fan så är det :P
dock är de ju inte bara tänder och mun som är ett leende. till stursta del siter de ju i ögonen. asså man ser ju när någon fejkar ett leende liksom... hur som hälst, nu ska jag gå å borsta lite på mina tänder ;) fresten så älskar jag ju såklart oxå å bli fräch i munen. ett Xtra +



Kommentarer
Anonym skrev 2010-12-30 @ 02:15:16

inget fel på dina tänder, bara din stavning, ajöss.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!