This day

Idag har varit en mysig dag! Jag vaknade och kände mej fortfarande sjuk så jag tog de lungt hela morgonen å åt pankakor med mamma å nea. Sen på eftermiddagen syklade jag och mamma till roslagsgatan för att tita lite i olika antikaffärer efter ett klädskåp till mitt rum i stan. Jag hade en rätt så klar bild av hur de skulle se ut, absolut inte vitt och inte modernt, hälst sådär träigt och mysigt. Insåg rätt snabbt att jag va tvungen att släpa mina bilder i huvet och tänka om lite grann.. Så hittade vi ett jätte fint å bra å prisvärt skåp i ek från typ 1930-talet. Hur bra som hälst. Så det ska vi antagligen slå till på! Sedan åt vi lunch på ett sopp-kafe (alltså inte soppor, utan soppa.. som man äter). De va hur mysigt som hälst. Man kände sej så stanig och typ cool... Vi satt ute å så satt de massa andra coola mäniskor brevid oss med coola läppstift och sjägg och pälsar å lustiga frisyrer och coola solglasögon. Hur soft som hälst! Jag åt en svin god kyklingsoppa som va mmm och fätt stark vilken va bra för min förkylning.
 
Nu e jag hemma å mysar hos min pappa!
och på bilden här e min mammis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!