Stackars tungan

Tjena shalongs!
Jo nu ska jag berätta vad som hände imorse... Jag vaknade, trodde att jag burjade 9.45 vilket va helt fel. Jag burjade ist 9.20 vilket gör att jag måste ta en tunnelbana som går 30 min tidigare. Detta va helt fel i min planering, så jag tänkte bara fort som attan slänga i mej en kaffe. Så jag gör kaffe och ist för å skumma mjölken i kaffemaskinen så häler jg bara i lite mjölk å värmer i micron. 1 minut och sen tog jag en fet klunk. Ajajaj det skulle jag inte ha gjort! Innan jag hinner reagera på att de va överhett så öpnar jag munen och liksm låter kaffer hällas ut ur munnen. Det liksom rann ner på golvet! Jesus, det va så fruktansvärt varmt! 
Nu käns det so matt munnen e helt torr och sträv! Värsta brännskadan.. Blir nog bätre med lite glass nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!