Romeo and Juliet

Vi kollar på Romeo and Juliet på engelskan. Åååh den är så bra, jag gillar den jätte mycket. Alla tycker typ den är as gay och ingen förstår sej på den. Alla siter typ å skrattar och så. Men den är så himla fin tycker jag. Själva filmen är från nån gång på 60 talet, jag har kollat upp det på internet, hehe. Så det är ju inte bäst kvalite och så. Men den är så fiiin! Båda skådespelarna är så fina och snygga och dom pratar så himla vackert. De rimmar och använder jätte fina ord och allt är så fint och lent. Och dom är så jätte kära å söta och man blir helt varm!
Jag blir helt lycklig av den fina kärleken som dom har. De önskar jag mej mäst av allt, äkta äkta äkta kärlek som vinner över allt!
Jag vet att folk tycker att jag är värdens bög, men åå jag gillar värkligen såna gamla fina filmer. Innan allt amerikanskt förutsäjbart kom å tog över...

värdens finaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!