Otäck natt

Bhhhhu! Såmnade för exakt 2,5 timmar sen men har vaknat massa gånger å såvit jätte oroligt. Så nu gick jag up vrmde lite mjölk och gick ner till min egen säng (såv i pappas säng furst). Jag vet att datorn är de dummaste att hååla på med när man ska vila, men jag blev typ trött-pigg, ni vet de käns som man e as pigg men man såver typ igentligen... Eller jag vet inte. Så jag tänkte iaf kolla om någon av mina kompisar i USA va inne på skype, de va dom tyvär inte. Jag drömde jätte läskiga drömmar, eller typ obehagliga, om eminem. Shit nu ska jag inte skriva mer, allt blir as wierd. Men vi hörs imorn. Håll tumaran för att jag såver bort sjukdommen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!