Medisinkur

Jamen hallåjsan!
Idag är jag sjuk igen. Dock käns det lite lite bätre.. Är lite piggare i kroppen och så men har fortfarande snorig näsa och lock för öronen och lite hostig. Jag och pappa va nyss på apoteket för att köpa masa läkemedel och lite annat smått å gått. Så nu har jag tryckt i mej en liten kur med kanjang, cvitamin, alvedån, nässpray, halstablett å jag känner mej redan mycket härligare. Yiho!

Påväg hem köpte vi även varsin kycklingrulle på östberga. Goood va dom rockar. Om ni någongång är på östberga pizzeria, ta en kycklingrulle!! Den är så jävla god! De är typ som en kebabrulle, fast med kyckling ist, och inga läskiga chilli grejer å vitlökssåser, utan med typ gurka och tomat och rhodislanddressing. M m mmm!
 
Skål och hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!