Jag avskyr folk som tar andras saker!!

Jag och nix kollade på lejonkungen. Den filmen är så fruktansvärt bra!
Hade det as mysigt och så vidare och så vidare... Men nu till de viktiga!!
 
Nikitas lillebror wille hade några kompisar över på lite efterfäst. Vet ni vad som händer? Jo vi hör att några är uppe på övervåningen å inne i nikitas badrum. Sen när vi går in där senare så är massa av hennes smink borta och man ser att någon har rotat i hennes saker. Vi ba men skojar du. Så vi går ner och ba Hej, lite av mitt smink är borta och jag vill inte anklaga någon men de är iaf borta lala.. Å alla tjejer ba Åh nej omg blabla. Sen så är Nikitas lilasyster hemma med sin kompis och dom hade tydligen hållt ett öga på badrummet där upe och sätt hur en tjej, jag nämner inga namn så att inga namn är nämda, går upp och lägger tbk lite av sminket.
 
Assså hur sjuukt är inte detta?! Vem faaaan är hemma hos någon och snor deras grejer?! Det är bara helt sorgligt och hämskt... Ingen respekt i hela kroppen och inget samvete alls! Det är bara smutsigt och oärligt och fult och riktigt jävla billigt. Skit bra att de las tillbaka, men bara grejen gör mej så fruktansvärt irriterad och jag får panik på att folk håller på så! Shit man!
 
En fin söt goo bild på lejonkungisen för att lätta up stämningen lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!