Instagräääm

I med väckans stora händelse, att jag fått ny mobil, så har jag även skaffat instagram! Hur roligt som hälst, jag är redan lite besatt. Det blev hysterik i min umgängeskräts dagen då jag skaffade det. Det va de ändå folk pratade med mej om! Om det är någon av mina hundratuseltals läsare som känner att jaa, erica skulle jag faktiskt vilja följa... så går det aldeles utmärkt! Lillafalk heter jag och lägger up bilder på lite av varje beroende på dagens humör. Jag har tillockmed en instagram-maneger! Jacob heter han och går i min klass å är jätte braig. Han hjälper mej med allt som jag inte förstår och allt som jag inte kan, och tipsar mej och cochar mej i vilka effekter jag ska ha och vilka hashtags jag ska lägga och så. Det är aldeless toppen!
 
En gammal bild på min bebis-syster som jag la up häromdagen!
Sittin on the toilet, tjock och go som en balong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!