Bye baby-P!

Okej trummvirvel... Stunden som ingen trodde skulle komma är faktiskt här... Jag har en ny, hel, fullt fungerande mobiiiiiiil! En smartphone tillåmed! Det trodde ni inte va?
Jag som väntat så tappert på iphone5 å traskat runt med min söta sonyerikson med spruken sjärm och halv display, fick häromdagen inse att de inte funkade längre. Pappa å mamma va trötta på å inte kuna smsa mej osv, så pappa kom hem med en samsung som jag nu får ha tills 5an säljs. Vilket iförsej är snart, typ 13 dagar kvar eller nått sånt. Men den här har varit super som en mellan-telefån!
 
Bye baby-P!
 

And hello newiie!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!