Ball so hard mothafuckers wanna fiind me

It´s finaly heeere! Im soo happy! Min efterlängtade gos-tröja har äntligen blivit min på riktigt. Bestälde den av en kille från USA i sommras med Mange, men de tog skit lång tid att få den till sverige osv. Men nu är den här å jag e såå glad! Dock är den lite stor, önskar att jag kunde säja "men jag växer väl i den så småningom", men de vet jag att jag inte gör så vem försöker jag lura? Hur som hälst så gör de ingenting, jag e ju lilla gangstern. HaHa, sjämt och sido. Tycker de är soft å ha stora tröjor och så, så de är inga problem. Den skulle kunat va en stolek mindre för å va perfekt, men de finns inget jag kan göra åt de. Så ja e super nöjd trotts allt!! 
 
Niggas in Paris kommer föralltid va en låt som ligger mej nära <3. 
För det 1a är de en sjuhelsickes fruktansvärt jävla bra rap låt som jag nog aldrig kommer kuna lyssna sönder.
För det 2a så förknippar jag en väldigt kul tid i mitt liv med den låten.
För det 3e så är allt bara så jävla NICE!! Jag ääälskar den!

Kommentarer
Ninaaa skrev 2012-09-07 @ 09:08:09

Niggas in paris är min favorit låt typ!!! älskar albumet, lyssna på no church in the wild, den är grym!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!