And this is my friend, rebecka from danmark

Igår va jag på en trevlig fest! De va kul! Dock va jag så fruktansvärt tröt så jag gick hem rätt tidigt. Det roligaste på kvällen va när jag å becka lurade en random kille att becka va från danmark å bara talade engleska (Det va nämligen en annan tjej på festen som va de så vi blev inspererade..) och att vi typ hade träffats för inte alls länge sen. HaHaHaaaaa jag skrattade så hårt! De va fruktansvärt kul, killen gick på det totalt och ba "ööh  vi kan ju prata om henne på svenska lala utan att hon förstår lalala.." Haha shit de va riktigt roligt. Sedan när den danska tjejen kom upp och hälsade å ba "Yeah im from danmark" så blev de kaos. Rebcka hoppa på henne å ba "OMG i am from danmark tooooooo!!!!". Hon är en sån polare, i love her!
 
Hur som hälst så ska jag hem till nikki nu å de ska bli jätte mysigt! Vi hörs!
Vill att ni ska veta att jag e snygg ikv. älskar näsborrar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!