8 mile

Jag kollade på film tidigare idag. Såg "8 mile" med eminem i huvudrollen. AAASSSÅÅÅ kan jag sluta, jag e tok-kär i honom! Han är så jävla fantastisk. Hur som hälst så säjs det att den inte handlar om eminems liv, men att man typ kan relatera till hans liv. Fruktansvärt bra film!! Jag va kär i honom innan, men de är iiiiingeting imot va jag är nu. Se den om ni gillar lite typ ghetto-filmer. Hela filmen kretsar kring rap-battles och lite olika gangstergäng. Jag själv tycker att sånt är as bra. 5/5 falkar får den!
 
Jag såg den online, men de hackade lite ibland, så bäst är nog att typ hyra den. Men om ni inte kan bärja er så varsegoda! Enjoooyyy!
 
8 mile!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!