Jag gifte mej inatt

Godmorgon kära ni!
Vilken underbardag det är idag, inte sant? Inatt såv jag så fruktansvärt gott. Jag drömde att jag gifte mej. Det va helt fantastiskt! Kommer inte ihåg med vem som jag gifte mej, men det är ovesentligt just nu. De viktiga va att de va helt otroligt! Jag va super vacker och jäääätte kär i vem de än nu va som jag skulle gifta mej med. Och allt va helt bra! Nu kommer jag va glad hela dagen bara för de, plus att de är sol ute vilket alltid får mej på riktigt bra humör!

Om jag fick önska.. Då skulle det vara såhär! Ser ni hur lyckliga vi skulle va tsm? Det vore för fantastiskt!



(bilden tagen från google från burjan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!