just me, myself and my panties

Denna väckan har gått jätte fort. Känns som att alla dagar bara riner ihop när de är sånt här underbart väder. Man går alltid runt å mår lite bra! Håller ni med mej?
Jag ligger ute varje dag efter skolan och solar mej å har de allmänt gött! Jag pärsonligen brukar ofta ligga typ näck + trosor. Det uppskatar kanske inte grannarna så mycket, men man får försöka vänja dom liksom. Nu har dom vant sej men ibland glor dom! Men jag känner typ att topless får man faktiskt vara. Jag är en liten nakenfis, jag gillar inte å ha så mycket kläder alltid. Å spesielt inte när det är varmt. Å eftersom jag inte har värsta big pattarna så känner ju jag att jag kan härja fritt med mitt solande, så länge jag inte ligger liksom utan trosor i typ föda-barn-position! Å man vill ju inte ha vita bröst, så de får bli att grannarna stirrar lite, det gör inte mej så mycket! Känns ju dock som att visa personer aldrig sätt ett par tuttisar förut... Stackarna! Dom får helt enkelt nöja sej med mina små söta! Varsegoda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!