glajjor

Fy skäms på mej! Jag skulle hata mej själv om jag följde min egen blogg. Men man ska inte älta de gamla, utan försöka skärpa sej ist. Jag har gjort sönder mina solglasögon fresten... Jag har 2 par som jag har använt sönder. Ett par från carrera som är helt sönderanvända. Sedan har jag ett par som jag köpte på gina tricot för 1 år sedan. Dom har jag iprinsipt bott i nu hela året. Jag har värkligen slitit dom med hälsan, älskar sönder dom! Ena pinen har gått av så den har jag limmat ihop typ 13 gånger. Sen nu har dom gått av i mitten på själva framsidan så nu kände jag att de kaaanske va daks för att införskaffa ett par nya. Så jag har kolat runt lite på internett.. saltopeppar.se är värkligen en sida jag kan rekomendera om ni som jag söker nya, coola, billiga glajjor.

Funderar på dom här...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!