Svårslaget mellis!


Kom just hem å kände mej hungrig. Så jag sjärde upp några jorgubbar, pressade en citron och en apelsin till en super god jos, och så en halv desiliter hasselnöter på det! Helt fruktansvärt gott och nyttigt desutom! Käns lite som att min blogg håler på å förvandlas till nån slags mat-blogg. Det är värkligen inte min mening! Jag ska försöka sjärpa mej.Men just nu är käket å de, det som typ halva mitt liv krätsar kring. Jag brukar vanligtvis inte bry mej de minsta om vad jag käkar. Men en päriod varje år, så får jag en lite sjuss å ba blir super hälsosam och får för mej att all skit ska ur min kropp. Och sjääälvklart faller denna päriod altid in nu såhär på våren, eftersom paniken sakta men säkert växer fram inför beachen desutom... Därför 2 flugor i en smäll. Äta nyttigt och detoxa - bli ren - få snygg kropp. Hah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!