Summer is a party

Det är så fruktansvärt mysigt nu när det är vår. Man märker värkligen att alla är väldigt glada och sprudlande! Håll med om att man käner sej mycket snyggare nu på våren oxå? Jag får iallafal typ en piggare blick och käner mej mycket frächare i fejset, och så får man ju desutom ha skit snygga kläder på sej vilket är naajs! Sen är allting väldigt mycket mer tagg så här på våren! Om man jämför en fest på vintern med en fest på våren/sommarn så blir det ju alltid 1000 gånger härligare på sommarn. Man kan liksom gå å se fram emot saker på ett annat sätt, för det käns som att hur det än blir så blir det ganska grymt! Man känner sej ung och vild å fri! Haha!
Jag tror att när jag blir gammal så kommer jag bara bo i sverige från typ maj till september. Jag älskar värkligen sverige under den tiden. Gillar inte så mycket att åka utomlands på sommarn, föredrar att va hemma i fina sverige. Men sen resterande månader är faktiskt ganska skit. Skulle vara riktigt gottit att bo i typ Australien dom månaderna. Ellerhur? 


Jag å två av mina favvosar. På balen för ungefär ett år sen. Det va tider det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!