Prat om detoxgrunkan

Kom prisis hem från skolan! Just nu sitter jag å käkar mellis och väntar i telefånkö på att få boka en tid hos min tandläkare. Ska ju bleka tänderna så jag behöver göra en undersökning innan dess.
Ivilketfall, idag består melliset av en kiwi, en halv desiliter hasselnöter, en halv desiliter blåbär och 2.5 desiliter proteinshake. Nyttigt och bra! Imorn avslutar jag min detox, tror jag. Burjar få sånt flyt så jag kanske kör någon dag till.
Och även om jag inte kör detox mer, så kommer jag äta nyttigt. Jag har värkligen märkt hur bra detta har varit för mej. För det fursta har jag fått lite snyggare kropp bara på 1 väcka liksom, desutom har min hy blivit mycket frächare. Och så har mitt otroliga sötsug försvunnit delvis. Jag har oxå lärt mej att stå imot väldigt många frestelser vilket har ökat mitt självförtroende mycket. Och så känner jag ju såklart att jag mår bra och så av att inte äta en massa skit. Dock blir hjärnan helt slö efter en sån här väcka, så de ska bli sjönt att få komma igång lite igen å bli lite mer pigg så att säja.
Självklart måste man ju få unna sej lite ibland oxå. Så jag komma köra som barnen gör, gottis på helgen! Men på vardagarna blir de inget av den varan, mihihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!