Min pappa är värdsbäst

Min far är värdens bästa pappa tror jag. Han är så jävla smart. Asså klok! Han är sjukt awsome på att analysera allt å dra paraleller osv... Det är typ tack vare de som jag fått bra på mina prov i hela 1an. Det bästa är när han ba spinner på i typ en halvtimme när jag frågat än ända fråga. Han är as bra på historia och samhällsvetenskap å sånt, även fast han inte är så bra på det igentligen. Asså svårt å förklara men han är så smart så han bara tänker ut bra grejer. Som att han kan ALLT. Även de han inte kan, kan han liksom. Helt grymt ju! Nu har vi pratat i telefån i exakt 59 minuter om samhällsekonomi och nu käns allt super bra inför provet imorn. Man ba aplåder farsan!


Farsan i sitt rätta element! Han älskar båten. Vist ser han snabb ut fresten? Men han e fätt cool


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!