Jag ska sluta svära

Jag får ju för mej väääldigt mycket konstigheter hela tiden. Jag har så mycket på gång jämt och ständigt. Jag får liksom alltid små popups i huvet å så vips så har jag en plan för någonting! Jag är en människa med en otroligt stark vilja desutom. Så ska jag göra något, då SKA jag det! Nu har jag beslutat att jag ska sluta up med att svära. Som ni kanske kommer ihåg så va den planen uppe på tapeten prisis innan jag opererade knät. Men de la jag ner tillfäligt eftersom jag tyckte att svordomarna passade så bra i min livssitvation just då, haha! Hur som hälst, nu skaaa jag faktiskt sluta! För det låter så fruktansvärt moget och trevligt med tjejer som inte svär. Tror faktiskt att jag kommer bli tagen lite lite mer på alvar, vilket jag strävar lite efter. Jag räknar med att det tar iallafall en väcka eller två, men efter det så får vi hopas att de fula orden har försvunit. Dock så tycker jag att man får svära när man är arg eller uprörd, för de hör ju lite till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!