Jag har haft en fantastisk långhelg

Ledsen budys för dålig blogging. Men jag har faktiskt haft värdens bästa helg å jag har inte alls haft tid för bloggen. Jag älskar värkligen att bo med mina bästisar Sofia å Susanna. Vi är dom grymmaste sambosarna. Ercan lagar mat, Soffan städar och Balli såver... Alla har sin roll liksom! Hur som hälst så har vi haft det jätte jätte roligt och jätte jätte mysigt och ätit god mat å grillat å myst å skrattat å träffat polare å hängt hemma å så. Vi såv i Sofias föräldrars säng varje natt, det va hur gosigt som hälst. Alltså jag kan babla på i 100 år om hur mycket jag gillar mina bästisar å hur himla kul vi har haft men nu ska jag inte göra de. Men ni kan få lite pics ist!






Kristihimelsfärd är värkligen nått spesielt för oss 3. Det är liksom VÅR tid. Det är lite av en tradition att vi flyttar ihop då själva i nåns hus å har det svin kul! Kommer va as tungt nästa år när dom e i usa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!