Idag kör vi detox

Hey boys!
Åh vad jag är huuungrig!! Ni anar inte. Idag burjade nämligen min årliga detox som jag kör. En väcka utan riktigt käk. En renande kur kan man kalla de, få ut alla gifter å kemikalier ur kroppen, på snabbaste sätt! Snälla fråga mej inte varför, utan gilla läget bara. I vilket fall så är jag så fruktansvärt sugen på vanlig mat som typ kykling, keso, fiskpinnar, klyftpotatis, u name it. På torsdag om en väcka kommer jag va så fruktansvärt tacksam och lycklig för att jag faktiskt får äta riktig mat igen. Men tills dess blir de kaninmat. Jajamän! Tror ni jag klarar de? Det tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!