idag flyttar jag

Godmorgooon!
Idag är en rolig dag för idag flyttar jag och susanna hem till sofia. Sofias föräldrar ska till landet, så vi ska bo hemma hos henne i häljen å leka vuxna. Alltid lika kul! Furra året på kristihim så åkte ju vi till landet när sofias föräldrar stannade hemma, och det hörni, det måste vart en av de bättre stunderna i mitt liv. Så vi kör på en favorit i repris, fast ombytta roller. Det blir himla trevligt. Vi har inte så mycket planer sådär, men vi gillar ju att vara spåntana så det lär ju lösa sej.

Just nu sitter jag å krigar mot en jätte ond inåtgående finne. JAG HATAR FINNAR. Det tror jag dock iförsej att alla gör. Men just idag käner jag ett lite lite starkare hat mot de än vanligt. Den gör skit ont och så vill den inte ge med sej, man ba försvinn ditt vider!


Nu syns det inte så jätte mycket, men om man titar riktigt noga så ser det ut som jag fått en box på högra kinden. Helt rött är det irl. Men äsch vad gör väl det när man är på strålande humör ändå?


Kommentarer
beatakull skrev 2012-05-24 @ 09:12:21

man ser den inte!!!!!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!