Håltimme hemma i sängen

Godmorgon mina gulliga kompisar!
Jag har en grym håltimme, på 2h å 15min, som jag spenderar hemma i sängen. Hur mysigt som hälst. Sitter å läser bloggar å lysnar på mårgonpasset i p3, samtidigt som jag njuter av att strunta i allt som har med läxor,skola,provochplugg att göra. Sann rebell!
Sjämt å sido... Jag har shorts idag. Det va ganska kallt när jag gick utanför skolan, men faktiskt så får man ibland tråtsa vädret. Jag hade ju liksom redan bestämt mej att jag skulle ha shorts, å som ni alla vet så kan nästan ingenting stopa mej när jag planerat å bestämt mej för något! Spesielt inte lite vind, inte en chans!

ändå snygg tjej, rawr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!