Ercan tipsar

Jag skulle vilja tipsa er om en super bra grej! Det är nämligen så att mina ben ofta blir torra och inte sådär lena som man värkligen vill ha dom. Jag brukar smurja in dom flera gånger i väckan, men de blir ändå inte sådär supersuper lent som man drömmer om. Så jag satte igång med att komponera en liten egen peeling. Jajamän, erixa kan fixa. Jag gick till köket och slängde ihop en liten huskur. Å så peelade jag benen med den, och dom blev jätte lena! Detta kan starkt rekomenderas!

Det ända man behöver är olivolja, socker, flingsalt och citronsaft. Sen kan man improvisera lite hur mycket man vill ha av allting, men de ska känas som en kräm liksom, inte för lös å inte för kompakt, lagom är bra.

För det fursta så peelas ju alla döda hudsäller osv bort av sockret och saltet. Sen är det ju skit bra med olivolja eftersom benen blir lena och nästan lite glänsande + att de luktar väldigt gott. Och i citronen finns det c-vitamin, vilket säkert oxå är bra för någonting. Tog de mäst för att de luktar gött, hehe!

Den är rätt fin desutom! Hejja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!