Detox-drycken


Säg hej till den här saken!! Detta hörni, är min aldeles egna hemmagjorda detoxdryck. Jag har mixat ihop den heeelt själv! Den är faktiskt ganska god och mättande vilket är as bra. Den är fruktansvärt nytigt. Den inehåller blandannat ingefära, citron, apelsin och lönnsirap vilket är otroligt renande. Desutom så är de lite olika andra krimskramssaker som linfrön, sesamfrön, nejlika, kanel osv som är otroligt nyttigt. Den här drycken ska jag dricka 2-3 gånger om dagen nu under mitt detoxande. Tänkte köra den till frukost eftersom den är så mätande, och jag inte är en frukostmäniska igentligen. Då kan man ju liksom ta den i en takeaway mugg till skolan å smutta på den lite på morgonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!