ändå jävligt snygga

Okej hej svejs allisamans!
Har har heeelt fullt up nu sen senast jag skrev. I söndags kom Balli hem. Vi käkade middag hos henne å sen åkte vi ut på äventyr hem till några kompisar å hängde där. Det blev vääldigt sent vilket gjorde att vi va otroligt sega igår på dagen. Vi vilade hela dagen och va ute lite i solen.
Till middag igår grilade vi kykling å åt klyftpotatis å salad. Riktigt gott å skit mysigt va de. Vi satt ute på Ballis altan och åt med filtar och jus och så. Vi tänkte typ att vi skulle ha en stoooorslagen och fet och galen valborg. Men som vanigt blir de inte riktigt som man tänkt sej... Vi kände lite när vi sat där ute å åt att va fan. Alla gör exakt sama sak, siter å äter och väntar på att något ska hända. Men de händer aldrig någonting. Så vi tog de mogna beslutet att bara skita i det och käka godis och tita på EvaochAdam filmen ist. Det va nog typ de bästa beslutet vi kunde ta, eftersom att alla såmna vid typ 12.

Riktigt trevligt och kul hälg måste jag säja. Nu är jag hemma hos Balli å försöker plugga, hejja! Matteprov imron!

här är jag o världens snyggaste chey susanna nyberg, aka. mäztaren tzurri!
Love heeere totallyy muuuchhh! she roocks! hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!