white nails

okej såhär! jag klipte nyss ner alla mina naglar eftersom dom, en efter en, höl på å knäckas av å flisas upp å böjas ner å trilla loss.. ja på alla möjliga sätt gick dom bara sönder. så då kände jag att de är ingen ide att försöka håla dom uppe längre, de blir bara värre. därför tog jag fram en sax å klipte dom lite lagom långa så att dom nu får chans å växa sej starka å må bra! tycker de är så himla fint med långa naglar så de va lite synd att dom bedrog mej, men what to do liksom? nåväl, jag valde å måla dom vita idag, har aldrig gjorde detta inan å jag blev riktigt jävla nöjd. känner mej as cool å vårig å kvinlig på samma gång. really nice!

nu väntar jag bara på att mina naglar å desutom mitt hår kan växa sej långt så att jag kan bli lite sommarsnygg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!