Updatering från sjukan

Heej gått folk! Jag är på sjukhuset å allt har gått bra! Det läskigaste va att säta nålen i handen men det gick bra. Det va as grymt å bli sövd, blev lite hög inan hahaha de va kul! Sen såv jag hela dagen igår eftersom jag va helt trött! Just nu har jag ont i benet å så... Va just upe å provade att gå med krykorna med sjukgymnasten å då höl jag på å svimma så dom fick springa å hämta min säng så jag fick lägga mej ner. Men nu käns de lite bätre och jag ska få åka hem idag :) Har lite trevliga sjukhusbilder som ni får se sen ( går inte å ladda up dom från ipaden ) hörs hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!