synd att alla nice killar är bögar

jag å balli kolade på lets dance igår kväll (jaaa man får skrata, vi ha inget liv just nu, spesielt inte jag).
En av årets stursta besvikelser måste ju helt klart vara att anton hysén är bög. ärligt! de är fan synd! han är aaas snygg å as trevlig å värkar som en riktigt grym man. desutom pratar han som en prins.
om jag va hans danspartner i letsdance skulle jag inte kuna hålla mej från att försöka få honom att ändra sej å bli straihgt, å ragga på honom! åå guuud! de är synd att jag inte är kille, för då skulle jag va bög å då skulle de finas typ 10000 nice killar till mej. för de käns faktiskt som att alla homo killar är snygga å charmiga å grymma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!