Sommarmission

såhär.. i sommras hade jag ett litet sommarmission! jag skulle bada topless på 10 stälen runt om i sverige. Det va fan de grymmmaste jävla missionet jag någonsin haft! därimot failade jag.. gjorde bara 8. men jag ser inte detta som ett mislyckande utan mer som en uppvärmning. jag tar mej an samma updrag nu i sommar ist, å jag höjjer ribban till 12 platser. DE NI!! det lär bli sjukt. så om ni ser en liten, kort, sprudlande, halvnaken varelse som badar någonstans i sverige så kan ni vara 79% säkra på att de förmodligen är jag. det lär sluta crazy bananas! Det brukar de göra när jag fått en idé! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!