sjuk-tips

hej å hoj!
hinner inte skriva så många inlägg idag, måste förbereda mej mentalt för imorn! å härre, tängk ändå hur fort tiden går? kommer ni ihåg när jag ba "ooh shit jag ska opereras om 2 månader!!!!!"... det va liksom 2 månader sen nu! för sjukt ändå. japp men så äre. så nu idag har vi shopat loss lite olika leggings, kläningar, långa tröjor osv osv. eftersom jag inte kommer kuna ha jeans nu på 4 väckor, helvete, sjukt svårt å variera sina kläder när man bara kan ha mjuka leggings.
hur som hälst så köpte vi lite emblaplåster å sånt idag oxå som jag ska pysla med innan vi åker till sjukhuset imorn.

fick panik igår... det är nämligen stränga regler att man måste va helt frisk när man ska opereras. å så har jag vart lite små nojjig över de å ba ooh no jag kommer säkert va sjuk bara för de. (om man är sjuk så blir operatioenn upsjuten å de skulle jag inte palla, vill bara få de gjort nu). så igår kände jag mej typ febrig å lite sådär ruggig i kropen. så igår kväll åt jag en heeel jävla citron bara för å trycka i mej c vitaminer. det va sjukt! gött men lite surt.
i vilket fall så fungerade de sjukt bra för jag käner mej friskare idag å kan helt klart opereras imorn!


åå homieboy, riktig räddare i nöden! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!