siter å tittar

Jag är sååå glad över mitt nya rum. käns som att en liten stress-sten lätat från mitt lilla bröst. hur gött som hälst! jag siter vid mitt skrivbord just nu, min nya hängplats. kom hem från musikproduktions förestälningen för en stund sen. det va typ jag å 10 andra av vi som va med furra året som va där, det va hur bra som hälst. as bra sångare, värkligen bra! å dansarna va oxå bra! kul å se!
när jag hem så hade dom käkat hamburgare i min familj, så jag gjorde en till mej själv oxå nu. fyfan va smarrigt!


såhär gör jag! å en aplåd för mina färgglada beeeeen! wooooooohhhhhh!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!