rum å garde

idag har jag haft en fixar-dag. det innebär att jag har städat å gjort klart de mästa i mitt rum + städat och ränsat ur min garderåb. har slängt 1 heeel flyttkartång med ihopvikta kläder, det måste va rekård! nu käns allt suväränt. är super nöjd med min nya möblering i mitt rum. käns skiiit mysigt å jag käner mej jätte hemma nu. jag har liksom ett skrivbord! de är sjukt otypisk mej ändå. mina kompisar skratar av tanken av mej vid ett skrivbord. men jag hänger faktiskt vid mitt skrivbord. har en super chill fotölj som jag brukar sita i som en kung å dingla med benen från kanten. å så brukar jag dricka saft, de är goa grejer kan jag tala om.

I viiiilket fall, nu äre bara lite små pysel som ska göras. eller SMÅ pysel är väl kanske å ta i... ska köpa ny inredning till min garderåb och slänga ut alllllt de andra. just nu har jag faktiskt komiskt nog en bokfylla från ikea som garderåbs inredning. har fungerat rätt bra faktiskt.. den är ju chill, men nu är jag så jävla tröt på den där saken så jag vill bara ha den uuuut från mit liv.
sen ska vi säta up lite hyllor å sånt i mit rum, lär bli riktigt bra!

ska sätta up min tv åvanför den vita byron på den bruna väggen. å så ska jag ha en biig picture på mejsofiasusanna på den råsa väggen.

djungeldisko! yeah, riktigt drag där på kvälarna vill jag låva!

seeeer ni hur gosigt de ser ut? ska köpa en stor drömfångare å ha över sängen med.



min super rena garderåb! kläderna som ligger på golvet är grejer som jag ska lämna tilbaka till mina polare, va ju ett å anat som hade gömt sej i olika högar överallt... hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!