Olle Hedberg, min prins!

Olle Hedberg, vilken dude!! jag är faktiskt lite småkär. har lysnat på masa youtube klipp av honom sen han va med i idol typ. skit bra chill mysik! sen är han as snygg med! hans ögon är helt fantastiska, jag smälter typ lite... Å hans röst är det bästa, den hesa, goa mysiga! Åh va gosigt. skulle inte banga på å gifta mej med honom! vore väl för mysigt. tänk er själva å sita ute å spela gitar å sjunga å gosa hela natten lång! hahaha önskedröm, töntit!


oooerhört! ser ni hur mysig han är oxå? värsta snällisen, snälla killar är så jäkla bra! å så är han mysikbegåvning så de bara skriker om det!

för er som inte lysnat på denna låten, jag är såååå glad för eran skull! detta är ärligt en av de bästa låtarna jag vet. lysnade sååå mycket på den i furra våren/sommarn. har så himla mycket koplat till den nu så blir typ nästan gråtfärdig när jag hör den. Så varsegoda kära ni, LYSSNA!! ni kommer inte att ångra er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!