mobilfri dag

Nu har jag varit utan min mobil i 12 timmar. glömde den hos carro imorse. panikade lite furst men sen tog jag mej samman å insåg att det faktiskt kunde va lite bra för mej att va elektronik-lös i en dag. det gick faktiskt bra, lite jobbigt vid visa tillfälen bara, men det gick å fixa på andra sätt. Asså det är ändå sjukt hur jävla beroende man är av sin mobil å så, man käner sej helt tom å naken utan den.
nu ska jag iaf snart åka å hämta den, hopas jag har typ 1000 misade samtal å sms så att jag kan käna mej lite poppis å kunglig!


har gått runt såhär hela dagen å fejkat att jag har haft min mobil. sjukt smart, gick nästan på det!
fan va min arm ser vrängd är fresten. jaja wathever, den är glad ändå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!