min hälg

okej bajs nu ska jag beräta vad jag har haft för mej de senaste dagarna..
såhär:

torsdag
såv över hos bästa soffi, vi kolade på lost och skrattade i sängen som vi brukar göra. hur soft som hälst!

fredag
vaknar upp, äter frulle. sen ringer vår göteborgar kompis anton å säjer att dom är i sthlm för å gå på avicii på lördagen. så dom undra om vi ville hänga med dom lite å de ville vi. fast inan de gick vi en go vår promenad i solen. vi kom in till stan vid typ 5, då sat dom på en utesärvering i kungsträdgården å drack bärs. förstår ni vad nice? de va liksom soool å härligt. dock drack jag å soffan kaffe ist eftersom vi är lite för mesiga å små för å dricka alkohål. i vilken fall sen efter de så gick vi med hela gänget å åt på rice. satt där i typ 3 timar å ba åååt å prata å så, skit kul faktiskt! sen hängde vi runt på stan lite tills de va daks för dom å dra ut, å daks för oss å dra hem. haha jag hade typ köttat med ögonkräm i mina ögon, misupfattade själva syftet med den att man inte skulle ha den inuti ögat. man ba hallååå? ÖGONkräm? så mina ögon va lite fucked up så vi kände oss inte sådär svin lessna över att åka hem.

lördag
såv länge. sen åkte jag å pappa till ikea å köpte grejer till mitt rum å min garderåb. sjukt bra! på kvällen åt jag å sofia hos beata, skit go mat å jätte mysigt va de. sen lite senare på kvällen kom några andra kompisar å vi hade de super trevligt!

Nu idag har jag helt ärligt baaaara chillat. och ränsat sofias garderåb! men de är en anan historia...
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!