IMORN ÄRE MELLOOOO WOOOHHH

Ikväll har jag varit hos emmy. det va mysigt, det va bara jag emmy emma å linnea. vi va sjukt trötta så jag åkte hem typ vid 12. ändå värt för då är jag utvilad å pigg tills imorn. jag å balli tänkte åka till stan å eventuelt sola lite så vi blir lite frächare såhär nu när de burjar bli vår. å sen ska vi hem å göra oss fätt snygga å redo för mellomelloooo! haha vi är fan as taggade å planerar å va sjukt jävla upklädda! typ gliter smink å lockigt hår å klakskor å allt möjligt party! de är ju liksom melodifestivalen vi snackar om. hahaha! töntit!

Näpp hörni, nu får jag ta å sluta! måste såva, mina ögon är typ torrare än saharaöknen... ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!