hemma

bonjour homies!
göteborg visiten va yperligt trevlig. haha! det va himla kul å träffa mina kusiner å fastrar å farbröder å farmor å så igen. har inte sett dom sen i sommras. dom e så hiimla kul! pappa å hans syskon är helt kaos, det är helt klart dom som mina crazybananas gener kommer från. å så mina kusiner är suuuper mysiga!

under denna lila trippen fick jag en liten instingkt att jag ska trappa ner på mit svärande. jag svär så in i helvette mycket, aldeles fööör mycket. inte att jag tycker de är fel eller så, men det låter så himla fint å mjukt å moget å inte svära. sååå nu ska jag trappa ner betydligt på svärandet. hehe vi får se hur de går! sofia brukar få va ansvarig för mej när jag har fått nån sån här idé. typ en päriod hade jag när jag sa bajsåkiss rätt mycket, skit töntit. så då bestämde vi att hon skulle bli arg ifal jag sa de. men grejen är att om hon blir arg så blir jag arg å då vill hon inte va arg på mej. hahaha! eller så burjar jag skrata för hon suger ibland på å låssas va sur på mej. mehehe vi får nog komma på en anan lösning.

neppp nu ska jag strax till skolan! HEJJA HEJJA


hej hej lila sööta trötta ankan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!