hemma från sjukan

im hoome! kom hem igår men hade så ooooerhört ont så kunde inte göra någonting. pappa fick åka tbk till sjukhuset å hämta starkare smärtlindringstableter eftersom jag knapt kunde andas för de gjorde så ont. men nu är de bätre, och idag mår jag ganska bra! nu är min mormor här å är barnvakt å lagar lite omelett till mej. fätt snällt! min mormor å morfar är bäst, jag låvar!

liten blek å tokig erca i sjukhusängen

droppnålen i handen. usch, ser helt brutalt ut!

suddig bild, prisis efter jag kommit ut från operationssalen.

och tadaaaa! så här kommer mit vänsta ben se ut nu i några väckor, härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!