får vi följa med?

måste inte filip å fredrik ha ett av vääärdens roligaste jobb? tänk er själva... åka runt med sin bästa bästa vän å göra tv program om ALLT! träffa kändisar, åka till olika nice stälen, göra galna saker å ba va helt tokig å ha jävligt kul hela tiden med sin bästis! de skulle jag inte tacka nej till! å liksom bli älskad av typ hela sverige bara för att man går runt, chillar, hitar på as grymma grejer å är sej själv. helvete va härligt!

gillar deras nya pogram "får vi följa med?", tycker de är riktigt grymt. skulle ju va as kul å göra så... men de skulle ju inte fungera, å jag skulle väl antagligen bli både dissad, snetitad å våldtagen på sama gång. det fungerar ju bara eftersom att dom är dom som dom faktiskt är. men de är en kul tanke!
Nepp nu ska jag tita på ett avsnit som jag missat inan jag såmnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!