ercan tipsar

OKEJ jag har några skit bra lätta tips för ett liiite småhärligare liv...

För att bli almänbildad å jävligt musik kunnig - Lysna på p3! De är jääävligt grymt måste jag säja. dom pratar om vättiga saker på ett himla kul sätt. dom tar upp aktuela nyheter å typ leker med tankarna å ser de från olika perspektiv samtidigt som dom skojar om de så de är sjukt underhållande. sen är de grym musik, jätte blandat, inget jäkla nrj liksom. å så berätar dom ofta lite fakta om artisten eller låten eller så.. almänbildning!

För att få lite sommarkänslor och lycka - skit i hur fan vädret är utomhus. sätt på dej klänning eller shorts å gå runt i huset å kän dej jävligt sommarfräch. sen är de ju gött om de är sol ute som idag så man kan gå ut utomhus oxå!

För att få en ofarlig kick på livet - sätt på dej dina hörlurar med musik på högsta volym å sjung när du är ute å går! gjorde detta en gång när jag va på väg hem till soffan å jäklar va härligt de tjändes. eftersom att sverige är tråkigt å alla tycker att man ska vara lite tyst å stängd här, så fick jag ju oerhörda reaktioner av folket som gick förbi när jag hopsade fram å sjöng för full hals. himla go känsla! typ som om jag va bäst i värden å inte brydde mej ett jävla skit!

För ett framgångsrikt liv - SMILE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!