ercan i duchen

alltså fan! vet ni vad som nyss hände?! neeej... det går knapt å förklara, därför har jag ritat...



Okej... om ni inte hajjar! jag duchade.. rakade mej under armarna. dååå! så märker jag att några slingor från mit huvud hår lakt sej prisis brevid å blir avhugna av rakhyveln. jag panikade ett tag, ni skulle sätt tussen som föll av asså... den va riktigt jävla redig jag kan tala om!
Men sen när jag klivit ur duchen å torkat håret så syns de inte så mycket, ser mäst lite upklipt ut. ingen sturre fara!
men detta är knapast något som händer vem som hälst...
 därimot så stört jag mej på den kortare delen å de kommer jag göra tills de växt ut! Jävla anus åh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!