dreamguy

Okej furst och främst äääälskar jag när killar har lite street-stil. asså inte överdrivet, men typ jusa hängiga jeans som gärna får va lite trasiga, mmmums! sen gillar jag jätte mycket hoodtröjor med luva, som ska va på huvet. å mössa är oxå jävligt fint på många, å keps bakåfram ofc! asså jag gillar typ mysiga stilar. inte så jävla snoffsigt å upklätt liksom, även om de oxå kan va fint på vissa. 

sen när det kommer till själva ansiktet så älskar jag jusa ögon, blåa, gröna eller gråa. och självklart ett fint leende. å sen gillar jag lite sjäggstub, inte värsta tomtefar men lite "dont care" typ.
sen gillar ju dom flästa tjejer muskler. å det gör ju såklart jag med! asså det behöver inte va väääärsta biffen, hälst inte faktiskt, men självklart ska han ju va lite krallig å musklig å sådär. super fint! å håret ska va typ murkblånt-brunt. inte för kort, inte för långt och lite små-stylat med bara lite vax blir bäst typ.

Ååå det viktigaste, personligheten. Det viktigaste är typ mysig, ärlig och att de inte är en jävla tönt som inte vet vad han vill eller som man tvivlar på. sen ska han inte va en jäkla fegis som leker fätt grym, fast visar sej va en jävla osjöning. men ändå är de gulligt när han blir lite små osäker ibland. Men det vikigaste är såklart att han är trogen och bryr sej om mej å inte håler på å töntar sej!

Gud, skulle kuna skriva hela dagen. men det bryr ju inte ni er om!


förlåt att jag är jätte tönti, men det här är på fullt alvar den snyggaste personen jag vet! helt perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!