det här med tränder asså...

vad är grejen med att masa tjejer färjar håret/topparna råsa? eller att visa färgar utväxten eller topparna typ svarta eller ljusare än rästen av håret... inte att det är vidrigt fult eller nåt, men det blir så jävla larvigt tycker jag. asså det är sjukt grymt när nååågon eller några gör nåt sånt, så det blir den personens thing. men när väldigt många burjar med det så blir det liksom neej snälla inte coolt!
det va prisis som sidecut-pärioden, skit häftigt när några hade det, larvigt när alla hade de. eller såna earcuffs, dom är fina men jag undviker att ha sån för att väääldigt många har de å det blir jävligt "en i mängden". Jag pärsonligen tycker att det coola och grymaste är det som man är ensam om att ha eller göra. asså när man har en egen stil, å inte bryr sej om va som är inne eller ute, utan har det som är fint å nice! SÅNA människor blir jag inspererad av å tycker är coola, inga copycats som följer tränderna slaviskt.


haha skulle kuna va med i "im a baribegirl in a barbiewoooorld"-vidion


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!