dags för lite vettigt

sådär ja! nu har jag tagit mej saman å klätt på mej kläder, bädatt sängen, dragigt upp rullgardinen, hämtat min tyska bok hos balli, hämtat ett nice glas cola och snytit mej skit hårt. nu käner jag mej redan lite mer på banan igen!
NU är det time for work, har tyska prov på onsdag förmodligen. om inte oklarheterna med att vi bara har lektioner till kl 11 är äkta. isåfall kommer jag aplodera å hopsa ut från skolan! Yippi!
Meeen, hoping for the best but expecting the worst! så därför ska jag nu öpna min hatade Lieber deutsch å nöta in lite glosor. Lycka till till mej!
PS. jag har redan drukigt upp min cola nu medans jag skrev detta inläget.. helvete då! den som inte spar, han har inte! lågiskt faktiskt!

lägg märke till att jag ändå försöker va positiv å ger er ett hejdundrande smile!


Kommentarer
Anonym skrev 2012-03-12 @ 18:22:15

Du är världsbäst nisse/krille/peter!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!