c barn

Idag har jag haft ett sånt jäääävla flyt!!
fick tbk 3 prov, fick c på alla. hade typ iiiinte pluggat för å förtjäna ett c, värkligen inte! så jag blev oerhört glad och imponerad över mej själv. älskar oxå när folk har fördomar, som man sedan kan motbevisa. tillexempel så har jag en slaks korkad-stämpel på mej, vilket jag faktiskt lite kan förstå eftersom jag är en glad å tokig å ibland en lite osäriös flicka och jag skojar å flamsar en del. men vilket fall... många tror att jag är rät dålig i skolan å rätt puckad, å så idag så blev dom typ imponerade å typ sjämdes lite över vad dom trot från burjan. älskar sånt! känns som man vunit över hela värden å att man är bääääst!

å för er som icke förstår nya betygskalan... F=ig E=g D=mellan g och vg C=vg B=mellan vg och mvg A=mvg(fast A är tydligare svårare att få än mvg vilket suger, men what to do liksom)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!